Gewoon..... - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu Gewoon..... - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu

Gewoon.....

Door: judithdijk

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Mei 2012 | Spanje, Monachil

Ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen...
Net mn verjaardag gehad en met mijn neus in een kleine supriseparty gevallen..lief hoor. Ik zat niet zo heel lekker in mijn vel de laatste tijd, dus vieren had ik niet zo veel zin in... maar deze lieverds (bij collega´s thuis) hadden me gewoon superverwend!
Mijn eigen kadootje voor mijn verjaardag: stoppen met roken. Daarvoor sport ik nu meer en probeer gezond te eten. Resultaat is gelukkig dat ik iets lekkerder in mijn vel begin te zitten.

Verder maar lekker foto´s bekijken, ook van mn liefde. 8 juni vertrek ik een lang weekend naar Dublin waar Alejandro voor 9 weken zit.

Dikke x Juut

  • 26 Mei 2012 - 19:28

    C10:

    Ze zeggen wel eens .... je krijgt wat je verdient!
    Dat is een waarheid als een koe, nietwaar!
    Leuk hoor die surprise-party: trouwens je playa vind ik super: zon, water, ligstoel en een palmboom, wat wenst een mens nog meer........???
    Twee ligstoelen misschien......???
    xxxTia


  • 27 Mei 2012 - 06:37

    Judith:

    Jep, waarheid als een koe....maar heel aardig was ik de laatste tijd niet. Ahum, zelfs Alejandro ging er vandoor!! Nog niet helemaal bijgelegd.....Dublin zal t uitwijzen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monachil

Judith

Vanaf 2009 in Spanje, met een hoop dromen, wensen, die lopen zoals ze lopen.... Na onze reisverhalen op robjudith@waarbenjij.nu, zijn we allebei gebleven in Spanje, maar nu apart verder met ieder ons eigen leven. En daar hoort mijn eigen pagina bij.... De grote reis is voorbij, hierbij mijn verhalen over mijn leven, het wonen, de cultuur, het land, de natuur en de tapas van España!

Actief sinds 11 Dec. 2011
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 21022

Voorgaande reizen:

08 Mei 2009 - 30 November -0001

Wonen in Andalusia - España

Landen bezocht: