Hola dan...... - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu Hola dan...... - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu

Hola dan......

Door: judithdijk

Blijf op de hoogte en volg Judith

20 Juni 2012 | Spanje, Monachil

Nou, laten we vooral kort door de bocht vliegen: Juut superverliefd (eindelijk) en meneer maakt het uit! Aaaaaahhhhh..... dat doet ie dus niet 1x, maar 2x. Dat doet ie niet per telefoon, maar per brief. Dat doet ie dan ook nog eens 1 dag voor mn verjaardag en de 2e keer vlak voor mijn reis naar Dublin.
Tja, hoe wil je het hebben???? Oke, oke, superverliefd....jaja....tuurlijk ben ik ook niet makkelijk, maar hoe is het?? Hoe bont kun je het maken??
Goed, daarna was absoluut zijn naam verboden..grrr....in mijn prive en op mijn werk. T was kut, maar nu gaat het weer hoor.
Volgende week zie ik m voor de eerste keer weer na 2 maanden in het buitenland....en ik hoop dat ik niet veel meer voel voor m. Verder hoef ik het er niet meer over te hebben, kee?? Bleh, bah...

Inmiddels ben ik, jawel, vanaf mn verjaardag ongeveer........weer gestopt met roken (4e poging in 20 jaar) en nu met een plan met een grotere slagingskans..hehehe..
Betekent:
-Ik sport sinds een maand iedere dag (tis écht waar!), en heb 1x in de week tennisles! (Mn leraar is een snoepje, zucht...). Erg leuk, de tennisles dan he :-).
-Ik eet daarbij strak gezond (met het idee om roken niet te vervangen met snoep...jammie dus)
-Géén alcohol...... da´s in het weekend nog wel s lastig, helaas niet dus, totdat ik ook met een zatte kop NEE tegen roken kan zeggen. Wat nog steeds niet het geval is...

Dus.....na een tijdje kwam het gevolg van de planning en dieet: Ik zit nu vreselijk lekker in mijn strakke velletje ;-), ook allemaal goed tegen liefdesverdriet dat vele sporten en uiteraard mn gezondheid.
Goh.....ben trots hoor! :-D. Mijn spiegelbeeld is tevreden en ik heb meer zelfvertrouwen gekregen.


Tot snel! Dikke x Juut




  • 20 Juni 2012 - 20:51

    Barbara:

    Hi superslanke gezonde flirtende vrouw!! Ik zeg goed plan laat die spaanse mannen maar eens zien hoe het moet haha! Zo te horen ben je weer aardig in the game! En ik moet eerlijk zijn ik heb ook geen idee waar al die leukjes vandaan komen ik heb ze niet gezien haha. Geniet er maar van dikke knuf Bar

  • 20 Juni 2012 - 21:23

    Tia C:

    Ha meissie, wat een ommezwaai, als dat maar goed gaat??
    Wat een spaanse held om het zo te doen!. Is dat ook spaanse wijze??
    In ieder geval ben je lekker en gezond bezig en die wilde haren .....ach, dat gaat vast wel weer over.
    Even dollen en afreageren hoort erbij?!
    Ik ploeter nog een weekkie door en dan komen 3 jonge, schattige, ondeugende kittens op de Wezelseberg.xxx

  • 21 Juni 2012 - 16:17

    Judith Dijk:

    @ C10:
    ooowww....lief, kleine kittens! 3 nog wel? Kon je niet kiezen? hihi..nouja, je hebt ruimte zat, dus ach.

    @ Barbara:
    Zeg schattepatat, maar jij hield dan ook niet van die harige kerels! hahahhha... thx voor je leuke reactie!

  • 23 Juni 2012 - 18:19

    Hanneke:

    Haha die Judith,

    Waarin ga jij binnenkort meer Spaanse vrouw zijn? Wat leer je allemaal bij? Daar ben ik wel benieuwd naar hoor :-D

    XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monachil

Judith

Vanaf 2009 in Spanje, met een hoop dromen, wensen, die lopen zoals ze lopen.... Na onze reisverhalen op robjudith@waarbenjij.nu, zijn we allebei gebleven in Spanje, maar nu apart verder met ieder ons eigen leven. En daar hoort mijn eigen pagina bij.... De grote reis is voorbij, hierbij mijn verhalen over mijn leven, het wonen, de cultuur, het land, de natuur en de tapas van España!

Actief sinds 11 Dec. 2011
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 21026

Voorgaande reizen:

08 Mei 2009 - 30 November -0001

Wonen in Andalusia - España

Landen bezocht: