Spaanse griep. - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu Spaanse griep. - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu

Spaanse griep.

Door: judithdijk

Blijf op de hoogte en volg Judith

04 Maart 2012 | Spanje, Monachil

Ik heb de griep...heel handig met verhuizen..NOT! M´n vrienden lachten me uit en vertelde me haarfijn dat geen enkele Spanjaard op zijn eigen vrije dag ziek wordt! (Donderdag én vrijdag vrij gehad..ahum). Goed, vandaag de eerste dag zonder koorts, dus ik zit op m´n terras in de zon...mmmm...t wordt lente..de zon fikt al aardig.
De katten laten duidelijk merken dat ze het na een dag al hélémááaal te gek vinden, thank you, thank you, zei de kat!
Gisteren alles over en uiteraard is het een takkezooi, nouja...rustig an..wa moek anders met de griep? Mañana, mañana..poco a poco.

  • 04 Maart 2012 - 21:05

    Christine:

    Ha meissie,
    Na ons gesprekje en sight-seeing van je nieuwe stulpje , nog even naar deze site gegaan om de fotootjes te bekijken. Lekker veel kamers, dus veel ruimte om te leven en te hobbyen.
    En buiten een heerlijk terras met palmboom en nu al zon, om jaloers op te worden
    Ziek je spaanse griep goed uit en dan lekker klussen in je huissie. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monachil

Judith

Vanaf 2009 in Spanje, met een hoop dromen, wensen, die lopen zoals ze lopen.... Na onze reisverhalen op robjudith@waarbenjij.nu, zijn we allebei gebleven in Spanje, maar nu apart verder met ieder ons eigen leven. En daar hoort mijn eigen pagina bij.... De grote reis is voorbij, hierbij mijn verhalen over mijn leven, het wonen, de cultuur, het land, de natuur en de tapas van España!

Actief sinds 11 Dec. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 21028

Voorgaande reizen:

08 Mei 2009 - 30 November -0001

Wonen in Andalusia - España

Landen bezocht: