Back on track. - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu Back on track. - Reisverslag uit Monachil, Spanje van Judith Dijk - WaarBenJij.nu

Back on track.

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Maart 2013 | Spanje, Monachil

Back on track
(English and Dutch)

EN

It really surprised me how I had to ´rehab´from my old job. 2 Years of office ´production work´ that brainwashed me. Coincidentally I work close to my old job now and in the first week I really wanted to grap my (work) badge....oh ofcourse.... I don´t work here anymore :-). Though I loved to chat with my ex colleagues outside the building.
Thanks a lot for all your compliments, especially missing my humor and all the fun and the laugh we had.
Actually I work more than before, but that´s just studying English, but every day I think:
ah...tommorrow I want to study this..and this (I heard my nickname now is: The Grammar Girl....hahahahaha). True, love the grammar and it´s system.

Oohh...4 months holiday, I would love to get this international teachers licence! (Very expensive :-(...)
Yesterday at home in Idon´tknowhowmanyyears have gone by... I had back my creative boost: messing around with material, painting an ugly painted closet, reparing a big closet, breaking a mirror (accidentally) and thinking at the same time: let´s make something fun of it.....ideas, ideas, ideas...getting short in time with my head banging of ideas :-D.
Such a long time ago, those ideas! Wow.... I´m really not used to this anymore.
This summer is mine! Study, practise my caricatures (be ware on Facebook, I´ll take your foto as an example.....hahahaha), repare and decorate my house more, messing around with material from the Spanish trash (there´s a lot!)...AND....celebrating my 40st Birthday this year!! Another decade has gone by....

Ps. Except for some decoration, the guest room is finished!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NL

Het verbaasde me hoe ik af moest kicken van mijn oude job. 2 Jaar ´kantoor-productiewerk´ en redelijk gebrainwashed . Toevallig werk ik nogal dichtbij mijn oude werk en ik greep de eerste dagen gewoon naar mijn werkpasje.....ohnee, ik werk hier niet meer! Wel uiteraard gezellig kletsen met m´n ex-collega´s buiten. :-)
En bedankt voor alle lieve complimentjes van hun dat ze me missen, vooral de humor en het lachen!
Eigenlijk werk ik nu meer met al dat gestudeer, maar iedere dag denk ik: ah, dat ga ik morgen eens studeren (mijn bijnaam is Grammar Girl geworden...hahahah...).

Oowww...4 maanden vakantie: wat zou ik graag de internationale lerarenlicentie willen halen! (Heel prijzig :-(...)
Gisteravond voor de allereerste keer in kweetnihoeveeljaar had ik mijn eerste creative boost: klodderen, kliederen op een lelijk geverfde kast, in elkaar zetten van een enorme kast, spiegel kapot laten vallen en meteen maar iets leuks van maken....ideeen, ideeen, ideeen.....ik kom tijd te kort voor dat hoofd van mij!
Hoe lang geleden, die ideeen!!! whaaaaaaa...genieten!!! Ik was ´brain-dead´ na mijn kantoorwerk, ben dit niet meer gewend.
De komende zomer is van mij! Studeren, oefenen met karikaturen (pas op, ik trek je foto van Facebook he! Leuk oefenmateriaal..hahahahaha), m´n huis verder opknappen en oppimpen, klooien met materiaal, knutselen, in de vuilnisbakken graaien of er leuk bruikbaar materiaal in zit (nogal in Spanje)......EN...het vieren van mijn 40ste verjaardag dit jaar! Alweer een decennium voorbij...

Ps. Behalve nog wat decoratie is de logeerkamer af!

x Juud x

  • 02 Maart 2013 - 12:37

    Karin:

    Hi meid,
    Goed om te lezen, dat je vol inspiratie zit.. leuk!
    En ik ga proberen om te komen hoor om je verjaardag te vieren.
    x
    Karin

  • 02 Maart 2013 - 14:13

    Riët:

    Leuk om te lezen, juffie ;-)!!
    Gaaf hoor dat je nu weer flinke uitdagingen aan bent gegaan en dat het zo goed gaat.
    Het wordt nog wel eens wat met ons hier in Spanje :-)

    En dit jaar 40 worden... Jacco heeft het afgelopen jaar zijn 40e gevierd en ik pest hem daar wel eens mee. Niet realiserende dat ik volgend jaar ben ik zelf ook al aan de beurt. Klinkt toch wel heel oud, vind je niet?

    xxx

  • 03 Maart 2013 - 13:24

    Tia C:

    Ha meissie,
    Verandering van spijs, doet ........ en dat geldt ook voor jou en je nieuwe werkplek. Het creatieve komt weer tot leven, heb je ook in de onderwijssituatie hard nodig. Maar jou kennende, je bent erg flexibel.
    Zo te lezen, heb je weer lol en zin in .......... van alles. Staat de liefde nu op een laag pitje?!
    Hindert niks, de lente hangt in de lucht, met hier en daar toch nog een sneeuwbuitje. Heel apart en bijzonder daar in het diepe zuiden van Spanje.
    Hier gaat alles z'n gangetje, het afgelopen weekend voor de laatste keer dit seizoen, snert gemaakt en het wordt door velen verorberd. xxx


  • 04 Maart 2013 - 09:15

    Judith Dijk:

    Ooohh boefje, Riet...zit je ´m te pesten, dat zul je volgend jaar merken! Ik heb nooit zo´n moeite met leeftijd, tijd voor een feessie denk ik dan! whahahhha..

    Tia Christien...over feessies gesproken, zou heel leuk zijn als jullie kunnen komen, ben al hier en daar al wat aan het regelen qua verblijf in mei. Laat het weten. Ja, liefde staat op een laag pitje, hoewel ik dat wel mis. Wie weet in de lente, maar voor minder dan een hele leuke kanjer met een goed karakter doe ik het niet!

  • 13 April 2013 - 22:24

    Christine & Peter :

    Ja, we komen en nog wel met z'n viertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monachil

Judith

Vanaf 2009 in Spanje, met een hoop dromen, wensen, die lopen zoals ze lopen.... Na onze reisverhalen op robjudith@waarbenjij.nu, zijn we allebei gebleven in Spanje, maar nu apart verder met ieder ons eigen leven. En daar hoort mijn eigen pagina bij.... De grote reis is voorbij, hierbij mijn verhalen over mijn leven, het wonen, de cultuur, het land, de natuur en de tapas van España!

Actief sinds 11 Dec. 2011
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 21008

Voorgaande reizen:

08 Mei 2009 - 30 November -0001

Wonen in Andalusia - España

Landen bezocht: